Erdem Kara

Dijital pazarlama teknolojileri ve tüketici deneyimi konularında teknolojik çözümler ve hizmetler sunan Wonder'ın kurucusuyum.

15 yılı aşkın süredir dijital dünyada fikirleri kodlayarak, markalara ve şirketlere çözümler sunan ve teknoloji ile deneyimi bir araya getiren ürünler geliştiriyorum.

Dijital pazarlama teknolojileri ve kullanıcı deneyimi tasarımında uzmanlaşarak, Türkiye’nin önde gelen global ve yerel markalarıyla çalıştım. Büyük ajanslarda kazandığım deneyimlerle, şirketlerde ön uç ve arka uç geliştirme rollerinde yer aldım, birçok projede ürün geliştirme takım liderliği yaptım.

Erdem Kara

Ne yapıyorum?

15 yıldan uzun bir süredir markaların ve şirketlerin ihtiyaç duyduğu dijital ürünler geliştiriyorum. Kariyerim boyunca Türk Telekom, Avea, Turkcell, Yapı Kredi, Akbank, Garanti Bankası (Garanti BBVA), TEB, Atlas Jet, Fiat, Tofaş, Ülker, Coca Cola, Vodafone gibi markaların web site ara yüzlerini, mobil uygulamalarını, dijital pazarlama varlıklarını geliştirdim, planladım, tasarladım, kodladım, yönettim.

C# ve JavaScript gibi güçlü programlama dillerinde geniş bir tecrübeye sahibim. İnternette yaşayan bir şeylerler oluşturmayı gerçekten seviyorum.

Teknolojiye olan tutkumun yanında kickboks ve muaythai alanında da ikinci dan sahibiyim ve amatör olarak profesyonel kalitede beat’ler üretiyorum. Hayatımdaki her alanda, inovasyon ve sürekli gelişim arayışı içerisindeyim.

Bir şeyler üretmeden, öğrenmeden ve geliştirmeden yaşayamam bu nedenle de şu an yaptığım işi büyük bir tutku ile yapıyorum.

Dijital dünyanın profesyoneli olarak şirketlerin dijitaldeki varlıklarını güçlendirecek işler yapıyor, teknoloji, tasarım, kullanıcı deneyimi, yazılım geliştirmedeki ve dijital pazarlamadaki yeterliliklerimle hedeflerine ulaşmalarına, ürün geliştirmelerine yardımcı oluyorum.


İhtiyaç duyulan pazarlama ürünleri ile teknolojiyi birleştiriyorum bunu yaparken de merkeze her zaman insanı yerleştiriyorum.


Yaptığım işlerin çeşitliliği bazen insanlara ilginç gelebiliyor fakat bugünlerde dünyada ilginç olmayan bir şey var mı? Robot elektrik süpürgeleri, size asistanlık yapan yapay zeka uygulamaları, satın alma kararlarınızı takip edip sürekli size yeni bir şeyler satmaya çalışan algoritmalar, cep telefonları etc. Sizi birey olarak teknolojiden ayıramazken pazarlama dünyasını ve reklamcılığı teknolojiden nasıl ayırabiliriz? Artık pazarlama adına yaptığımız her şey teknolojiyle de ilgili ve bu yüzden her iki alanda da yetenekli olmalıyız.

Kendi kurduğum teknoloji ve müşteri deneyim şirketi Wonder'da markaların pazarlama ve satış stratejilerine uygun teknolojiler geliştiriyor, müşteri deneyimleri yaratıyoruz. Wonder içinde oluşturduğum startup area ile girişimcelere ve sturtup'lara tekno yatırım yapmayı planlıyoruz.

CV'ye benzer bir şeyler arıyorsan Linkedin'e bakabilirsin.


💾 Yaşadığım problemleri ve çözümlerini anlattığım mikro bloguma bakabilirsin (ingilizce) 

Yaptığım beatleri dinleyebilirsin.

2000'li yılların başında yaptığım ve zamanla aralarına bir kaç tane kattığım beat'leri spotify'a bir albüm olarak ekledim. Vaktim olursa 2 bir beat albümü daha yapacağım.

 


# Ayrıca uzun zamandır bakımsızlıktan kırılan 🎧soundcloud hesabıma bakıp oradaki beat'lere de göz atabilirsin.


💎 Erdem Kara - Uzmanlıklarım

  • Dijital pazarlama, yazılım ve dijital ürün geliştirme alanında 15+ yıl deneyim
  • Dijital ürünler geliştirmek
  • C#
  • JavaScript
  • Linux
  • IIS & Windows Server
  • Python ile proje geliştirme ve Assembly ile micro denetleyici programlama

🎛️ Erdem Kara - İlgi Alanlarım

  • Müzik yapmak
  • Kickboks black belt (2.Dan ve Antrenörlük yetkinliği)
  • MuayThai black belt
  • Spor
  • Sound Design
  • Fotoğrafçılık
  • Felsefe
  • Kuşlar, köpekler, ve doğaya dair hemen her şey

Son Yazılar

Başlayıp Yarım Bıraktığımız Şeyler

Her başladığınız işi bitirmek zorunda mısınız? Bu yazım yarım kalan projelere farklı bir bakış açısı getiriyor. Stratejik kararlar almanın, ilgi alanlarına yönelmenin ve kariyerinizde doğru odaklanmanın önemini anlamak için okuyun.


Yazıyı Oku January 26, 2025

Evreka Anı

Evreka anı baskı altında değil, huzur anında ortaya çıkar. Bu yazıda, iş baskılarından uzaklaşıp zihnin nasıl yenilendiğini ve yaratıcı çözümlerin nasıl doğduğunu okuyabilirsiniz.


Yazıyı Oku January 26, 2025

Yapay Zeka Yazılımcıları İşsiz Bırakacak?

Son yıllarda herkesin dilinde yapay zekanın yazılıımcıları bitireceği dolanıp duruyor, peki gerçekler öyle mi?


Yazıyı Oku January 16, 2025

Reklam Ajanslarının Sonu

Pandemi dönemiyle hız kazanan dijital değişim süreci, reklam ajanslarının ve dijital ajansların geleceğini şekillendiriyor. Sektördeki dönüşüm ve yaratıcılık ekseninde, teknoloji ile yeni stratejiler geliştirmek artık bir zorunluluk.


Yazıyı Oku January 10, 2025

Mike Tyson ve Jake Paul Maçı Hakkında

Mike Tyson vs Jake Paul maçı öncesi detaylı analiz! 58 yaşında bir efsanenin genç bir rakibe ve kendine meydan okuması. Tyson'ın mesajı: İçindeki ateşi söndürme!


Yazıyı Oku November 15, 2024

Yazılımcı olmak zorunda mısın?

Yazılımcı olmak isteyenlere olmamaları için nedenler sıraladığım yazım.


Yazıyı Oku October 07, 2024